Instagram

pondělí 29. července 2013

Rimmel tvářenky Pink Rose a Santa Rose

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Blush. Obal je plastový, působí velmi lacině, otevírání jde ztěžka (možná se časem ochodí). Bez parfemace. Obsah: 4 gr, spotřeba do 30 měsíců od otevření. U nás se neprodávají, lze sehnat např. na asos.com - cena běžně 5,29 €, nyní 3,98 € /doprava zdarma/.




Tato tvářenka, konkr. odstín Pink Rose mě již před časem zaujala u Tanya Burr (to nevyskloňuji :-). S konečnou platností jsem se však rozhodla objednat v momentě, kdy mi Talka připomněla tvářenku Chanel 02 Rose Bronze (tu již mám nějaký ten pátek ve wishlistu, bohužel, krom ebaye, kde je za přemrštěnou cenu, již nikde nelze sehnat). Neboť skoro v tutéž dobu, co mi Talka psala, jsem shlédla video od Flowerbomb31 o dupe Chanel produktů a k Chanel blush Rose Bronze přirovnala právě Rimmel blush Pink Rose. Následně jsem hledala swatche na netu a byla jsem zmatená. Na některých swatchích byl hezčí odstín Pink Rose a na jiných Santa Rose. Navíc jsem nedokázala určit, jaký je mezi nimi přesný rozdíl. S ohledem na akční cenu jsem si nakonec z asosu objednala obě. A skutečně, rozdíly jsou téměř nepatrné. Obě jsou něco mezi nude tvářenkou a klasickou korálovkou. Obě obsahují duhové minitřpytky. Sice nic pro milovnice matných tvářenek, ale nemusíte se bát velkého třpytu, ve výsledku se spíše lesknou. Předpokládám, že na opálené tváří nebudou téměř vidět.

Odstín 020 Pink Rose - nádherný odstín. Růžovo-hnědá. Přiřadila bych ji i spíše mezi nude tvářenku než korálovku. Z těchto dvou je mým naprostým favoritem.
Odstín 010 Santa Rose - nakonec pro mě trochu nudný odstín. Teplejší a oranžovější. Na opálené pokožce by mohl suplovat rozjasňovač nad bronzer.

Na přímém slunci

Na přímém slunci

Ve "stínu"

Moje pocity: vcelku dobrá pigmentace (ale slabší než např. u NARS), zcela jemňounce mletá, byť je pudrová, má téměř "máslovou" konzistenci. Při nabírání v podstatě nepráší. Pěkně se nanáší i roztírá do ztracena (nanáším na lehce zapudrované tváře). Výdrž nemohu hodnotit s ohledem na současná vedra (chtěla jsem přinést recenzi aktuálně, dokud jsou na asosu slevy). Výborná velikost zejména na cestování, navíc s ohledem na její cenu by mě příp. poškození během cestování méně mrzelo než zničení nějaké luxusní tvářenky.

Hodnocení: 8 z 10 bodů (ubírám body za škaredost balení). Na "drogérkovou" tvářenku po všech stránkách nadprůměrná.

Pro porovnání jsem nafotila s "nejznámějšími" korálovkami od dražších značek. Rozdíly v jednotlivých odstínech jsou minimální. Na swatchích na přímém slunci nejsou téměř vůbec vidět, avšak v zastíněném swatchi tyto rozdílu už vidět jsou.
- NARS Orgasm je nejrůžovější;
- Benefit Coralista je spíše oranžovo-růžová;
- MAC Stereo Rose je nejvýraznější, nejtřpytivější, nejoranžovější a tedy nejteplejší;
- Rimmel Santa Rose je tlumenější verze MAC Stereo Rose;
- Rimmel Pink Rose je nejutrálnější.

Zleva: MAC Stereo Rose, Benefit Coralista a NARS Orgasm

Na přímém slunci

Na přímém slunci

Ve "stínu"

Ve "stínu"
A co Vy, používáte Rimmel tvářenky a jste s imi spokojené?

4 komentáře:

  1. tvářenku od Rimmelu nemám, ale Pink Rose se mi líbí, jinak super fotka s porovnáním odstínů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě samotné nejvíc pomáhá při googlení určitých barviček, když narazím na swatch, kde je porovnána alespoň jeden produkt, který důvěrně znám. Proto ráda přispěji i já se svou trochou do mlýna :-)

      Vymazat
  2. S tvářenkami od Rimmelu zkušenosti nemám, ale tyhle vypadají moc krásně :) Pink Rose se mi taky líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obě tvářenky jsou moc hezké,zatím jsem od Rimmel asi žádnou neměla.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu