Instagram

pondělí 27. května 2013

Wish list pro léto 2013

Rok se s rokem sešel, blíží se prázdniny a to je pro mě vždy signál, abych provětrala svůj wish list notes, porovnala ho s místy, které plánujeme navštívit, a udělala si výcuc toho "nejnutnějšího" :-) , co si musím přivézt. Pokud si nakonec přeci jen něco přivezu (nikdy neseženu vše nebo se mi to v závěru na živo nelíbí), z valné většiny se z toho pak rekrutují dárky k mým narozeninám (mám je v listopadu), svátku (prosinec) a k Vánocům.


A zde jsou:
Stella & Dot Renegade Cluster Bracelet - Silver
Jo Malone Cologne - Nectarine Blossom & Honey nebo Blackberry & Bay
Anya Hindmarch Studded Heart Joss Purse - Black nebo Coral
Tom Ford Whitney Sunglasses - Black nebo Grey
Oribe Signature Moisture Masque
SK II Facial Essence Treatment
Chantecaille Elephant Fun Cheek Shade
Chanel Les Beiges Retractable Kabuki Brush
Mason Pearson Boar Bristle - Sensitive Pure Bristle Hair Brush

A jaká jsou Vaše letní materiální přání?

7 komentářů:

  1. Moc hezký seznam
    což o to, přání by byla spousta :) namátkou:
    Hourglass powder Diffused light (plus štětec)
    Terry de Gunzburg Ombre Mercurie
    Ted Baker kosmetická taštička v nějakém zajímavém vzorku
    sluneční brýle do kterých půjdou zasadit dioptrická skla (tzn asi jen Ray Bany)
    Omorovicza Complexion Corrector
    Aromatherapy Asociates nějaký koupelový olej, nejlépe v litrovém balení
    a
    stětce Koyudo (jdou objednat jen z Japonska a pod limit se nevlezou, mé srdce krvácí)
    pro krácení dlouhé chvíle doporučuji
    http://sweetmakeuptemptations.com/category/brands/koyudo/

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj seznam je skvostný. Hourglass mám též na svém, překvapilo mě, že už se neprodává na Zunetě /ta jde obecně celkem k šípku, se mi zdá/, od Teda Bakera mě kdysi lákala jedna peněženka. Koyudo štětce jsem neznala, dík za nového brouka do hlavy :-), mé srdíčko prahne po Suqqu štětcích, dají se sem dostat z UK, ale ta cena....!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdříve jsem viděla štětce na oči a říkám si, to není tak hrozné, pak jsem "dojela" štětce na tvář a to bolí, to by se vyplatil snad výlet do Londýna, berz zpět i do Japonska. Asi se budu kochat jen tím Koyudem.

    Zuneta je prodaná novému majiteli a čeká na relaunch, takže nedoplňují zásoby a ztratili práva na exkluzivitu některých značek. Co se týče péče, skvěle je nahradila cultbeauty, dekorativku zase na spacenk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tak, i když štětců na oči není nikdy dost, chtěla bych Suqqu štětce na tvář - zejména na tvářenku a na kontury.
      Díky Tobě mám už z cultbeauty balíček na cestě :-) a shodou náhod jsem v téže době objevila, že Becca je díky bohu na spacenk a taktéž čekám balíček

      Vymazat
    2. Vypadají božsky, o tom žádná.
      Umírám zvědavostí co sis pořídila, a beccu doprodávají na lovemakeup, už jen zbytky, ale cena je slušná.

      Vymazat
  4. Krásný seznam. Taky bych brala. Ikdyž...já mám hlavně jedno přání - LÉÉÉTO! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bože, léto - a jak to vlastně vypadá? Už si, bohužel, ani nepamatuji :-)

      Vymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu