Instagram

pátek 1. března 2013

Maybelline Color Whisper

Zřejmě teď moc nepotěším příznivce Maybelline kosmetiky, neboť představím novinku, kterou nenaleznete na stojanech v českých drogériích. Netuším, zda tak tomu bude navždy  či jen dočasně.



Jedná se o rtěnku z řady Color Whisper. Vyrábí se ve 20 odstínech (barevná škála zde). Mám ji v odstínu 80 made-it mauve.

Americké bloggerky a youtuberky tyto rtěnky přirovnávají ke slavným Revlon ColorBurst Lip Butter. Osobně nemohu srovnat, nikdy jsem žádnou z těchto Revlonek neměla.
Samotný Maybelline o Color Whisper hovoří takto: „Pure color pigments suspended in weightless gel. No heavy waxes or oils. Soft, sexy gel-color.“

Moje vlastní pocity - rtěnka rty příjemně zjemňuje a hydratuje. Skutečně je něco mezi krémovou a gelovou. Aplikace je víc než příjemná. Byť vypadá stejně tuhá jako jiné rtěnky, přiložíte-li ji jen zlehka, ihned „taje“, krásně kreslí, nemusíte vůbec přitlačit. Po rtech pěkně klouže. Nezdůrazňuje suchá místa, ani nezalézá do vrásek. Z toho ovšem zas na druhou stranu vyplývá, že pigmentace je oproti klasické rtěnce slabší. Avšak nepřirovnala bych jí k barevnému balzámu. Řekla bych, že je někde mezi, navíc intenzitu barvy můžete zvýšit více vrstvami. Připomíná mi konzistencí trošku moji YSL Volupté Perle (viz zde). Má slaboulinkou (zřejmě ovocnou) parfemaci, která však není po nanesení vůbec cítit, taktéž jsem nezaznamenala žádnou chuť.
Odstín made-it mauve bych nejlépe popsala jako barvu, kterou uzříte, podíváte-li se na slunce přes sklínku dobrého červeného vína :-). Neobsahuje třpytky. Na rtech vytváří lehký lesk.


Na přímém slunci

Ve "stínu"
Pouze lehká aplikace

Balení je plastové, tuba je stříbrná, obal průsvitný v barvě korespondující s barvou rtěnky a stříbrným nápisem Color Whisper.

Složení není na tubě uvedeno, rovněž tak ani obsah, příp. hmotnost. Byť je tuba poměrně dlouhá, je v ní přesně pouhé 2 cm rtěnky. Poměrně rychle ubývá.

Momentálně jí zakoupíte na ebay.

Hodnocení 9 z 10 bodů. Pokud dorazí do ČR určitě sáhnu i po jiných odstínech.

18 komentářů:

  1. V dubnu jsou u nás, těším se jak malá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za info, nevěděla jsem a jsem strašně ráda, že dorazí - už jsem myslela, že jako většinu věcí, tu ani nepotkáme

      Vymazat
  2. Strašně moc bych je chtěla vyzkoušet, takže pokud v dubnu opravdu dorazí, tak hned koupím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě stojí za vyzkoušení, navíc, předpokládám, že cena v drogérii bude odpovídat běžně dostupným výrobkům. Půjdu rozhodně do dalších barviček

      Vymazat
  3. tak to je zrada, že ještě nejsou, moc se na ně těším

    OdpovědětVymazat
  4. Maybelline na svém Facebooku psali, že je uvedou už začátkem března. A když jsem se včera ptala v Rossmanu, tak mi paní řekla, že v pondělí už by nějaké novinky od Maybelline mít měli. Moc se na tyto rtěnky těším. Mají krásné barvy. Nejvíc se mi líbí odstín Cherry on Top a Berry ready.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, moc děkuji za informaci. V pondělí určitě mrknu i u nás v Rossmannu a DM, ale k nám do města vždy všechno doráží se zpožděním

      Vymazat
  5. Jé, díky za tip, určitě se po nich podívám.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá nádherně! ip Butters jsou skvělé, jen bohužel zrovna já mám odstín se třpytkama :(. Snad se k nám dostanou tyhle Maybellinky.

    OdpovědětVymazat
  7. jestli dorazí tak určitě vyzkouším :) už se na ní třesu delší dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle facebooku údajně by měly být nejpozději k dostání v drogériích 1. dubna, taktéž čekám, jaké se k nám dostanou odstíny, uvádějí 12 čísel, která však nekorespondují s tím americkým číslováním

      Vymazat
  8. Docela mě lákají :) Měla jsem jeden rtěnkobalzám od Max Factor Xperience a byl moc příjemný :) Můžu se zeptat, má nějaký shimmer nebo třpytky nebo je to čistá krémovka? :)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten můj odstín je bez třpytek, lesk způsobuje právě ta krémovost rtěnky (zřejmě nějaké "mastné" složky v obsahu)

      Vymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu