Instagram

čtvrtek 5. července 2012

Clinique Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder


K tomuto postu mě inspirovala Mila de Illusoire díky svému postu o pudru Clinique, Almost Powder Makeup SPF zde.

Dosud jsem pudry používala spíš výjimečně, vždy jsem měla pocit, že ve spojení s tekutým makeupem, i se sebe lehčím, vytvoří jakousi "krustu" či masku, a to jak vzhledově, tak především pocitově. Cca před rokem jsem zahlédla v nějakém časopisu novinku na českém trhu Clinique Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder, jenž sliboval redukci začervenání, kterou momentálně řeším. Při první příležitosti jsem jej vyzkoušela v Sephoře a protože se mi líbil, jak byl lehoučký. Koupila jsem jej, doma dala do kosmetické spižírny. A pak na něj zcela zapomněla. Cca před měsícem jsem si na něj vzpomněla.

bez blesku
s bleskem



obal přes papírovou krabičku
krabička a svrchní přebal
Balení je plastové, kulaté. Dolní část je bílá, horní část kovově stříbrná se zrcadlovým efektem, pochopitelně velmi náchylná na oťapání. Už jsem si ověřila, že v případě nutnosti (např. řasa v oku) postačí jako zrcátko použít obal a není třeba ho ani otevírat. Otvírání jde lehce – na boku smáčknete stříbrné tlačítko s nápisem Clinique. Uvnitř je zrcátko, patro s pudrem a pod ním štětec, výrobce uvádí dokonce, že je antibakteriální. Není úplně dovychytáno, jak snadno nazvednout pudr a dostat se ke štětci. Hned při prvním pokusu o nazvednutí pudrové části, mi sjel prst a nehtem jsem si do něj rýpla (vidíte na fotu). Obsah ani spotřeba není na obale uveden (přes net jsem dohledala, že by to mohlo být 11,6 gr). Uvádí se, že je 100% neparfemováno.
Barvu má pastelově žlutou. Pudr je jemně mletý, nepráší, přesto se snadno nabírá štětcem. Přiložený štětec je naprosto skvělý. Chloupky jsou hebké a je i dostatečně hustý. Byť je pudr kompaktní a tedy určen do „kabelky“, používám ho i doma k standardní fixaci makeupu. Doma nanáším svým kabuki štětcem, venku výborně funguje přiložený štětec. Pudr u mě skutečně plní, co slibuje výrobce. Okamžitě splyne s pletí, nevytváří žádný žlutý efekt ani v místech, která nemám začervenalá. Redukuje červenání (já osobně bych potřebovala i trochu víc redukce, ale to pochopitelně jen od pudru nelze čekat). Zřejmě díky tomu, že je minerální, je lehounký a na pleti není absolutně cítit; a to ani v místech, na která ho použiji víc – lze totiž vrstvit (např.u mě právě tváře). Pleť zmatní. Na druhou stranu zmatňování není jeho silnou stránkou, mastnější pleť (u mě T-zóna) se za chvíli opět leskne. Nutno přepudrovat. Nechce se mi tahat s sebou 2 pudry, jeden na červenání a druhý na zmatňování, nosím jen tento, k tomu jej používám i doma a tudíž předvídám, že bude celkem brzy spotřebován.
Hodnocení 10 z 10 bodů. Určitě můj malý zázrak, koupím hned další.
U nás běžně k dostání v kamenných prodejnách (Clinique, Sephora, atd.), pouze však tato kompaktní verze. V zahraničí (např. UK) je k dostání i v sypké podobě a dokonce i verze tekutého makeupu.

Pro inspiraci, jak u mě funguje, jsem zkusila malý experiment. Přísahám, že se nejedná o PhotoShop (neb s ním, ehm, neumím pracovat :-). Mám na hřbetu levé ruky pigmentovou skvrnu červené barvy, což občas zaznamenáte na mých foto. Foto před a po nanesení pudru:



a vidíte, že téměř nic nevidíte :-)

11 komentářů:

  1. Jeeej, tak to je super....ja mam zase az prilis cervene lica a dost mi to vadi...tak teraz si ma velmi potesila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě také ten pudr potěšil, chtěla bych vyzkoušet ten tekutý makeup, ale nemohu se k němu, bohužel, nijak dostat

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, ale já mám pořád panický strach, že mě každý pudr vysuší a budu mít vrásky o 10 let dřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento pudr skutečně nevysušuje, proto také zmatní jen na chvilenku, ale rozumím Ti - občas mám podezření, že pravidelné používání makeupu vůbec vede k vráskám. Moje maminka i její sestra se nikdy nelíčily ani se o pleť speciálně nestaraly a dnes (je jim oběma okolo 70) mají jen pár drobných vrásek...

      Vymazat
  3. Ten vypadá moc dobře, na fotce je vidět, že tu pigmentovou skvrnu pěkně zakryl:-) Na to začervenání bych určitě zkusila nějakou tu bázi:
    MUFE (zelená): http://www.makeupforever.com/products/complexion/hd-primer.html
    nebo od La Roche Rosaliac:
    http://www.laroche-posay.com/products-treatments/Rosaliac/Skin-prone-to-redness-r48.aspx
    nebo ještě řada od Avene:
    http://www.aveneusa.com/phys-ex-physicians-rosacea/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za - jako vždy - velmi přínosné tipy, určitě okouknu, teď testuji Eucerin neutralizující denní krém (zelený), celkem pomáhá, ale nejsem spokojená s jeho hydratací

      Vymazat
  4. Tak nejen že to skvěle vypadá, ale i to úžasně kryje!

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. moc děkuji, takováto pochvala mě vždy strašně potěší

      Vymazat
  6. Článek o pudru je velmi výstižný a pomohl mi v orientaci, děkuji za něj. Takové podrobné hodnocení bych si přála u více výrobků. Díky.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu