Instagram

neděle 10. června 2012

Bronzerový speciál (část třetí): Daniel Sandler, Watercolour crème bronzer, odstín Riviera


Ad 3) Daniel Sandler, Watercolour crème bronzer, odstín Riviera




Mám ho 3 měsíce a ano opět je výsledkem velmi rafinované marketingové psychologie na straně jedné a moji slabé vůle na straně druhé :-) Tentokrát je pachatelem dvojice sester pixiwoo. O existenci této značky jsem od nich slyšela vůbec poprvé (až později i od dalších – gossmakeupartist, atp.). Daniel Sandler cosmetics vyrábí Watercolour crème bronzer ve 2 odstínech – Fiji (tmavší) a Riviera (světlejší).
Balení je velmi roztomilé. Je celoplastové, zepředu průsvitné a zespoda s kovovým efektem. Otevírání jde lehce. Obsah 3,5 gr (fakt, že je tak drobný, mě velmi překvapil, nějak jsem si toho při objednávání nevšimla a ani na videu pixiwoo). Spotřeba po otevření do 24 měsíců.
Jedná se o krémový produkt, i když balení hezky dovírá, je otázkou, zda časem nezačne vysychat. Na dotek je tuhý, ale jen co k němu přiložíte prst, nádherně „taje“. Taktéž štětec (používám jemné, s umělými vlákny) jej bez jakéhokoliv zaváhání nabere. Úžasně se nanáší prstem a roztírá do ztracena. Vydrží mi celý den i bez přepudrování.
Jeho barva mi po rozetření připomíná NARS Lagunu, ale nejedná se o úplně stejné odstíny. Odstín je též světle hnědý se zlatým odleskem (opět bych zařadila do bronzerů s oranžovým tónem), není však ani příliš zlatý ani příliš oranžový. NARS působí malinko světleji a zlatavěji. Pigmentace je vynikající. Bez výrazné parfemace.
Po nanesení vytváří to, co si představuji pod pojmem dewy / glow efekt. Takový ten orosený zdravý look, ne třpytivý, ale spíš lesklý, vlhký, vláčný. Už v samotném názvu má „vodu“ (Watercolour). Věřím, že rozumíte, co tím myslím :-) V tom je podle mě podstatný rozdíl mezi NARS Laguna a Sandlerem Watercolour; krémové produkty obecně působí na tváři „šťavnatěji“ než pudrové. Doporučuji kouknout na video zde. Přepudrováním by dle mě bronzer svůj vlhký efekt ztratil.
I když tvrdím, že mi oranžově laděné bronzery nesluší a tento má určitě oranžový podtón, baví mě si s ním hrát (často než na konturování ho používám jako „tvářenku“). Než jsem koupila svůj poslední (tj. Becca) bronzer, byl můj úplný top. Zůstane určitě i do budoucna mým must have a až jej vypotřebuji, koupím si další (zvlášť na cestování jsou totiž dle mě lepší krémové produkty než pudrové; bojím se, že někdo klepne příliš taškou a pudr se totálně rozsype). Po tak skvělém zážitku zvažuji zakoupit od Sandlera i nějakou krémovou tvářenku.
Konečný verdikt – 9 bodů z 10.
Lze jej zakoupit např. lookfantastic.com či feelunique.com (oba UK shopy, dopravné zdarma), je ale po naskladnění během chvilky vyprodán.
Ještě jedna z mnoha zahraničních recenzí: “...The Daniel Sandler Watercolour Crème Bronzer in Riviera is a lightweight, satin-finish bronzer that highlights and sculpts the face with ease. If you’re anything like me then you’ll be a little wary of overly bronzing yourself, making your skin look day-glo orange and unnatural. Whether you’re pink-toned or yellow-toned, there’s no danger of this with the Watercolour Crème Bronzer, as the formulation doesn’t lean too red or too gold: it’s just right, with a true-bronze look that is just sublime. Daniel describes the finish as being expensive-looking, though I didn’t truly comprehend this until I’d tried it for myself. The best way to describe it is that, instead of being flat, matte, and ‘brown’, the finish that you achieve with the Watercolour Crème Bronzer is multidimensional and lustrous, with a subtle colour that is buildable and very pliable....”

P.s. Btw v nejčerstvějším postu na na blogu sester Nic a Sam Chapmanových (pixiwoo) je značka Daniel Sandler vyhodnocena jako jeden z best of Britských kosmetických výrobců.

6 komentářů:

  1. Krémový bronzer zatím žádný nemám, ale docela bych ráda vyzkoušela. Docela mě zaujal chanel, viděla jsem ho na youtube a pokaždé se na něj v sephoře zapomenu podívat:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla dost odvážná, když jsem jej objednávala, neboť do té doby jsem znala jen krémové tvářenky a ty jsem poslala pryč, neboť jsem s nimi neuměla uspokojivě pracovat. Ale risk se vyplatil, určitě krémový bronzer vyzkoušej a dej vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    děkuji za hezkou recenzi.
    Náš e-shop nově zastupuje značku Daniela Sandlera v ČR, pokud byste měla v budoucnu zájem o další kosmetiku.
    S pozdravem,
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za informaci, s radostí se po Vašem eshopu rozhlédnu :-)

      Vymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu