Instagram

pondělí 4. června 2012

Bronzerový speciál (část první): Sisley, photo-touches, pêche dorée


Kouzlo bronzerů jsem objevila poměrně nedávno, zatím moje „sbírka“ čítá 4, resp. 5 kusů. Přiznávám, že v kosmetice pár mánií mám (na oční stíny a tvářenky), u bronzerů však další rozšiřování v blízké budoucnosti neočekávám jednak pro moji neuvěřitelně slabou spotřebu a též i pro, že jsem svůj top bronzer nalezla. Protože se chci současně s Vámi podělit i o své dojmy z nich, musela jsem článek rozdělit do několika částí.
moje "sbírka"
profi fotky
1) Sisley, photo-touches de sisley – sun glow, odstín pêche dorée
2) NARS, bronzing powder, odstín Laguna
3) Daniel Sandler, Watercolour crème bronzer, odstín Riviera
4) Becca, mineral bronzing powder, odstín Duende
5) Dior, Dior bronze harmonie de blush, sunsihe tones, odstín 002 Coral riviera

srovnání odstínů na ruce (čísla odpovídají číslování bronzerů shora)
Poznámka: váhala jsem, zda fotku použít. Foťák s aktivovaným bleskem mi nechtěl zaostřit. Bez blesku barvy na fotce vypadají narozdíl od skutečnosti jako matné a tmavší.

ad 1) Sisley, photo-touches de sisley – sun glow, odstín pêche dorée





Objevila jsem ho (jako většinu jiných kosmetických spolubydlících) díky omlazení.cz. Po přečtení nadšených doporučení jsem propadla své neovládnutelné iracionálně-kosmetické touze ho vlastnit a tak jsem ho před 1,5 rokem koupila. S ním jsem se jako s bronzery vůbec učila pracovat. Vyrábí se ve dvou odstínech Pêche dorée (broskev-zlato) pro světlou pleť a Miel-canelle (med-skořice) pro střední a tmavou pleť. Mám jej v té světlejší verzi.
Jedná se o luxusní výrobek a je to na něm znát (nejenom co se týká ceny). Balení je shora zlatavé s jemně rýhovanou strukturou, díky níž na ní není vidět žádné šmouhy ani opatlání, s černou korunkou a náznakem slunečních paprsků. Mě osobně vzhled tohoto bronzeru ponechává klidnou. Otevírání jde celkem snadno. Uvnitř je zrcátko. Obsahuje dvě části, světlejší pêche – 7 gr a  tmavší dorée – 3 gr. Spotřeba po otevření do 36 měsíců. Obsahuje - jako jiné Sisley výrobky – přírodní extrakty, zde z měsíčku, hlohu a heřmánku pro zklidnění pleti. Obě části jsou jemně mleté, tmavší část je o malilinko hrubší, dle mě je to tím, že v ní jsou zcela nepatrné třpytky. Světlejší část je pevněji slisovaná, nutno trošku na štětec přitlačit, tmavší se nabírá i jemným přejetím. Nepráší, dobře se nanáší na tvář i roztírá do ztracena. Na tekutém podkladu (používám tekutý make up) vydrží celý den, myšleno v případě jarních a podzimních teplot. Na nenalíčenou pleť jsem jej nezkoušela. Lze jej dobře vrstvit. Jak používat? Barvy můžete smísit do požadovaného odstínu nebo aplikovat každou barvu samostatně. Doporučení zní – světlejší část do středu obličeje a tmavší použít ke konturování. Tmavší část lze používat i samostatně jen jako tvářenku. Světlejší část je matná a má barvu světle broskvovou. Na světlounké pleti vytvoří dojem jen lehounkého opálení. V tmavší části jsou velmi jemné zlaté třpytečky. Odstín je bronzovozlatý (zařadila bych ho do oranžově tónovaných bronzerů). Pigmentace tmavé části je výborná, světlou část je obtížné vyfotit. Tentokrát název bronzeru pěkně vystihuje skutečné barvy.
Z počátku jsem z něho byla nadšená, s přibývajícími počtem nových bronzerů nadšení a zájem o něj opadal, až upadl zcela. Zejména mi začala vadit jeho vůně, pokud by byla cítit jen z krabičky, pak by to bylo ještě v pořádku, bohužel pro mě, je cítit (byť slabě) i po aplikaci na tváři. Osobně sice miluji voňavé produkty, ale tato vůně mě pozitivně neoslovuje, spíš naopak. Nedokážu ji přesně popsat. Kdo zná Sisley výrobky jistě bude vědět, o čem je řeč. Nemluvím o tom, že by páchl, ale jeho vůně mi připomíná vůni parfémů typu Chanel No 5, apod. Vůně označovaná jako mýdlová a to není můj šálek kávy.
Konečný verdikt – pro tu jeho vůni 5 bodů z 10. (Pokud by někdo z Vás ho znal a měl o něho zájem, napište mi mailík a můžeme se dohodnout na jeho prodeji.)
Lze jej zakoupit v ČR.

2 komentáře:

  1. Já bronzer používám každý den na konturování, hledala jsem nějaký matný a světlý odstín a nakonec jsem objevila v The Body Shop:-) Možná ještě pořídím NARS Lagunu, zkoušela jsem ho v Sephoře a moc se mi líbil:-)

    OdpovědětVymazat
  2. také bronzerem pouze konturuji a objevila jsem úžasný matný bronzer od Beccy, který je momentálně můj top
    na Lagunu mám právě rozepsanou recenzi...

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu