Instagram

středa 13. června 2012

Bronzerový speciál (část čtvrtá): Becca, mineral bronzing powder, odstín Duende


Ad 4) Becca, mineral bronzing powder, odstín Duende






Mám ho 14 dnů, tentokrát se nevymlouvám na nikoho .-), jen mě zaujala zcela náhodou objevená recenze a jelikož Beccu miluji, pátrala jsem po internetu dál. Vše, co jsem objevila, se mi líbilo a tak skončil kliknutím v nákupním košíku. Becca vyrábí mineral bronzing powder pouze v jediném odstínu - Duende.
Balení naprosto miluji. Povrh krabičky (připomíná mi létající talíř :-) je hladký a mírně vypouklý. Velmi příjemný do ruky. Horní část je z matného kovu ocelové barvy s 2x vyrytým nápisem BECCA dokola. Zespodu je šedohnědý pogumovaný plast či tvrzená guma. Zatím na něm nejsou žádné otisky, ale dle mě zřejmě bude pogumovaná část náchylná na mastnotu. Otevírání jde lehce. Uvnitř je zrcátko. Obsah 10 gr. Spotřeba po otevření do 6 měsíců (což mě velmi překvapilo. Přiznávám, že jej určitě za tu dobu nestihnu ani z půli spotřebovat. To je jediné minus, které jsem na něm nalezla. Domnívám se, že to bude spíš marketingový tah než skutečná nutnost spotřeby). Je téměř matný, nejsou v něm žádné třpytečky, ale po nanesení se lehounce leskne dozlatava (ono by to ale asi ani u bronzeru jinak nešlo, že?). Oficiální popis barvy je „neutral bronze“ (už z toho vyplývá, že nebude úplně světlý). Odstín je skutečně tak středně hnědý s mírně zlatým odleskem (tento bronzer bych výjimečně zařadila do bronzerů s hnědým tónem). Je jemně mletý. Tady bych se na chvilenku zastavila. Překvapuje mě jeho slisování, popsala bych ho jako lehké (nevím, ale možná je to vlastnost všech minerálních pudrových produktů; přiznávám, že je to můj první kontakt v životě s jakýmkoli minerálním pudrem). Nesype se ani nepráší, ale stačí štětec k bronzeru jen „přiblížit“ (není třeba s ním přejet po povrchu) a už nabere barvy víc než je mi milo. Jelikož je navíc o něco tmavší než dříve mnou popsané bronzery, musím ho před aplikací na tvář vždy oprášit na ruce, aby ho na štětci zůstalo jen potřebné množství (spotřebuji ho tedy, resp. vyplýtvám víc než by bylo třeba, ale s ohledem na to, že je ho takové množství, to zas tolik nevadí). Pigmentace je výborná. Bez výrazné parfemace. Dobře se nanáší i roztírá do ztracena (myšleno, že nevytváří žádné různě barevné flíčky či mapy). Na tekutém make upu vydrží při běžných teplotách celý den. Lze jej dobře vrstvit.
Konečný verdikt – 10 z 10 bodů. Naprosto jej miluji. Mám (možná nekritický) dojem, že mi ze všech bronzerů jako jediný opravdu sluší. Usuzuji také z toho, že mě od té doby, co jej používám, řeklo několik lidí, jak mi to sluší. Asi opravdu zúží moje (od těhotenství) naducané tvářičky, škoda, že s ním nelze též vykonturovat zbytek postavy....:-)
Lze jej zakoupit např. zuneta.com (UK shop, platí se dopravné, ale občas akce na dopravné zdarma) či strawberrynet.com (eshop v Hongkongu) a v ČR údajně v salonu Pevonia Botanica, Praha 1 (nemám ověřeno).

4 komentáře:

  1. Vypadá krásně:-) Ta pevonia botanica by mě docela zajímala, už jsem se tam párkrát chystala, ale vždycky jsem nato ve výsledku zapomněla!:-) Ráda bych si od téhle značky pár věcí pořídila, ale chtěla bych si je nejdřív vyzkoušet...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. já tam nesmím :-)...neb bych odnesla asi vše
    btw. připravuji článek o všech mých Becca produktech, všechny miluji, i když přiznávám že ne všechny neustále používám (ono to ani nejde, když je na světě tolik krásných věcí a člověk musí všechny prostě vyzkoušet), ale pravidelně se k nim vracím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit! Mně se hrozně líbí ta projasňující báze, pixiwoo ji občas používá a přijde mi, že ten efekt je opravdu hodně vidět:-)

      Vymazat
  3. tak tu zrovna mám :-) v odstínu pearl a používám jí jako rozjasňovač

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu