Instagram

sobota 30. června 2012

BarryM lip gloss wands - Toffee a Coral



Ovlivňují Vás články a videa o oblíbené kosmetice? Mě, bohužel :-), ano. Takto jsem se dostala i k následujícím produktům. Hrozně se mi zalíbil jeden lesk na rty u pixi2woo. Do té doby jsem o značce BarryM nikdy neslyšela. Vygooglila jsem si, že je u nás dostupné díky českému eshopu. Cena i dopravné byly velmi příjemné, tak v košíku skončily hned lesky dva, a to tedy BarryM lip gloss wands v odstínu č. 2 Toffee a č. 11 Coral.
coral bez blesku
Coral – obsah 3 ml, spotřeba není uvedena. Má překrásnou světle korálovou barvu. Je naprosto dle mých představ, nikdy nepoužívám žádné intenzivní barvy. Nemám dokonalou pleť ani zářivě bílé zuby a dle mě výrazné rtěnky či lesky často stáhnou nechtěnou pozornost tímto směrem, kdežto jemný lesk nebo rtěnka jen dokreslí dojem upraveného obličeje, avšak nevhodně neupoutá. Tento lesk rty jen lehce zabarví do růžovokorálového odstínu. Neobsahuje žádné třpytky. Co je naprosto fantastické, je jeho „chuť“, dlouho jsem přemýšlela, co je to za chuť, pořád jsem věděla, že je to něco z dětství – a pak na to přišla, klasické drops bonbony. Mňam.
toffee bez blesku
Toffee - obsah 2,5 ml, spotřeba do 12 měsíců od otevření. Barvu bych popsala jako světlou hnědorůžovou. Spadá do kategorie nude. I tento lesk rty jen lehce zabarví. Obsahuje (narozdíl od Coralu) droboulinké perleťově se lesknoucí třpytečky. Zde jsem u chuti ani chvilku neváhala – chutná jako bonbony Toffifee od firmy Storck. Čokoládovo-nugátovo-karamelově. Mňam podruhé.

vlevo toffee, vpravo coral - bez blesku
vlevo toffee, vpravo coral - s bleskem
Balení je plastové, průhledné, s černým víčkem. Lesk nelepí, skvěle se nanáší přiloženým klasickým aplikátorem, který lehce po rtech klouže. Rty jsou krásně hladké, příjemně lesklé a co je dle mě neuvěřitelné, úžasně hydratované. Výdrž je slabá, což mi ale vůbec nevadí. Je ho takové množství a navíc tak úžasně chutná, že si ráda rty opět a opět přetřu. Chuti se nemusíte děsit je opravdu jemná, nic výrazného, rozhodně to neovlivní chuť jiného jídla. Ale nebezpečná je, bude Vás lákat mlsat :-) Jak už to s lesky bývá, můžete jej používat samostatně nebo přes rtěnku. Já používám samostatně, jen s konturkou (musím se přiznat, že mě rtěnky obecně nikdy nebraly a brát zřejmě nebudou. Jednou za uherský rok nějakou koupím, ale nakonec stejně absolutně nepoužívám).

Hodnocení 10/10. Určitě bude dlouho patřit mezi mé top, zaručeně opět koupím a zkusím i další odstíny.


24 komentářů:

  1. Já od BarryM zatím bohužel nic nemám, ale určitě někdy ráda vyzkouším! Ty barvičky jsou obě moc pěkné, já bych si vybrala spíš tu coral!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. coral je skutečně úžasný, ale protože je to moje "standardní" barva, mě nakonec překvapil na mě "odvážný experiment" s toffee :-)

      Vymazat
  2. Toffee bych brala hned, ikdyž coral taky nevypadá špatně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejdřív jsem si otevřela coral a byla jím nadšena, asi před měsícem jsem si otevřela konečně i toffee a je teď mým favoritem

      Vymazat
  3. Ahojky, zvažuji nad toffee, a taky na mojesminky.cz

    Smím se zeptat jak si platila? Zda dobírkou nebo platba předem na účet? Kují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platila jsem předem na účet a vse bylo profesionálně zpracováno - založila jsem si na jejich stránkách uživatelsky účet a tam se objevovalo, kdy došla platba, kdy odeslali objednávku. Přišlo to rychle a navíc poslali i milý dárek - vzorky pigmentu

      Vymazat
    2. Aha, super. Díky moc, tak já jdu okukovat co všechno objednám :D
      Jinak mě celkem překvapilo, že lesky mají různou velikost, zvažuji nad toffee a milkshake strawberry :-)

      Vymazat
    3. Milkshake jsem u někoho viděla (teď si nejsem úplně jistá, asi u petralovelyhair) a vypadal úžasně. Též mě překvapila různá velikost, neboť vypadají úplně stejně :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Its not my first time to go to see this site, i am visiting this web
    page dailly and take good facts from here
    everyday.

    Feel free to visit my weblog; comparatif aspirateur robot

    OdpovědětVymazat
  18. I have been reading out some of your posts and i must say great stuff.
    I'll surely bookmark your site.

    Also visit my blog post; acne scar removal - -

    OdpovědětVymazat
  19. Hey there! Quick question that's entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when viewing from my apple iphone.
    I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this issue.
    If you have any suggestions, please share. Cheers!


    Here is my web site ... get rid of ance scars (www.statejournal.com)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za příspěvky, je příjemné vidět zpětnou vazbu